10 asemănări între alimente și corp

0
28

Natura ne-a impresionat dintotdeauna prin frumusețea ei. Atunci când ne gândim la alimente aceasta a fost generoasă și ne-a uimit cu varietatea de fructe, de legume și multe alte alimente ce au o formă, culoare și un gust de excepție.

Legumele și fructele sunt sănătate curată și ne-am obișnuit să le consumăm regulat. Dar ai stat vreodată să observi faptul că unele dintre ele seamănă cu părțile corpului uman? Specialiștii au descoperit acest lucru și mai mult faptul că există o legătură între utilitate și aspect. Mai jos îți prezentăm 10 exemple de astfel de asemănări.

1. Roșie – inimă

Dacă secționezi o roșie ai să observi că seamănă foarte mult cu inima. Dacă te uiți foarte atent ai să vezi că are tot 4 camere ca și aceasta. Totodată roșiile sunt bune pentru sănătatea inimii, pentru sistemul circulator și previn bolile cardiovasculare.

2. Nucă – creier

Forma nucii seamănă foarte bine cu un creier și este în același timp un aliment bine făcător pentru acesta. Îl ajută pentru o bună funcționare datorită conținutului de omega 3, antioxidanți și vitamina E.

3. Avocado – ovare

Avocado poate fi asemănat chiar și cu uterul și chiar este bun pentru sistemul reproductiv la femei deoarece conține acid folic și poate echilibra balanța hormonală.

4. Ciupercă – ureche

Această legumă poate îmbunătății auzul și ajută la o bună funcționare a mecanismului urechii. Nu degeaba se aseamănă cu aceasta.

5. Morcov – ochi

Dacă tai un morcov transversal ai să vezi că seamănă cu un ochi. Fiind bogat în vitamina A este o legumă potrivită pentru susținerea vederii.

6. Grapefruit – sân

Pe lângă faptul că se aseamănă, grapefruitul poate împiedica dezvoltarea cancerului de sân.

7. Ghimbir – stomac

Ghimbirul ajută la combaterea afecțiunilor gastrice cum ar fi intoxicația alimentară sau chiar stările de greață.

8. Vinul roșu – sânge

Culoarea vinului roșu se aseamănă cu cea a sângelui. Nu este deloc un secret ce beneficii are vinul roșu pentru organism și mai ales pentru sânge. Acesta reduce riscul de formare a cheagurilor dar și la scăderea nivelului de colesterol rău din sânge.

9. Bob de fasole – rinichi

Fasolea este foarte bună pentru a scade nivelul zahărului din sânge, protejează rinichii și îi ajută pentru o bună funcționare.

10. Frunzele de țelină – oase

Seamănă foarte mult cu oasele dar le și ajută să le mențină sănătoase și să le protejeze chiar și de osteoporoză.

RASPUNDE

Te rog adauga comentariul tau
Introdu numele tau aici