6 sporturi bune pentru slăbit

0
43

Dacă ţi-ai luat inima în dinţi şi te-ai hotărât că vrei să slăbeşti însă nu ştii ce fel de mişcare să faci, noi îţi prezentăm 6 tipuri de sport pe care le poţi face în acest sens, alături de o dietă corespunzătoare.

 

  1. mersul cu bicicleta. Fie ca îţi iei o bicicleta acasă, fie că ai o bicicletă cu care poţi merge prin parc (ceea ce este şi mai bine), mersul pe bicicletă pe lângă faptul că îţi arde multe calorii îţi întăreşte şi musculatura. O oră de mers cu bicicleta pe zi este suficient pentru a vedea efectul acesteia în timp.

 

  1. alergatul. Îţi accelerează metabolismul pentru a putea efectua mai multe arderi. Când alergi ţi se îmbunătăţesc şi bătăile inimii iar prin faptul că respiri mai des pătrunde mai mult oxigen în corp, ceea ce este foarte sănătos. Poţi începe să alergi pe distanţe scurte şi cu o viteză mai mică iar în timp după ce capeţi rezistenţă le poţi mări treptat.

 

  1. înotul. Poţi profita de vară şi să mergi la mare sau la diferite piscine iar daca nu ştii să înnoţi trebuie să înveţi. De ce? Acesta are foarte multe proprietăţi şi îţi ajută absolut întregul corp pentru tonifiere şi pentru a te păstra sănătoasă. Având în vedere că depui efort acţionează pe mai multe grupe de muschi ce face posibilă pierderea grăsimilor de pe braţe, picioare sau abdomen.

 

  1. gimnastica. Aici nu ai cum să spui că nu ai timp deoarece o poţi face şi de acasă dacă nu ai timp să ajungi la o sală de sport. Alege exerciţiile care te ajută să slăbeşti unde îţi doreşti tu cel mai mult şi începe să faci gimnastică de câteva ori pe săptămână alături de alergat sau alt sport.

 

  1. zumba. Poţi îmbina mişcarea cu dansul şi acestea îţi vor aduce o dispoziţie excelentă. Te ajută să slăbeşti dar reduce şi stresul zilnic. Astfel o să ai şi mai multă ambiţie să slăbeşti. Poţi face şi acasă zumba după diferite filmuleţe însă mai indicat este să mergi la o sală unde există un antrenor şi poţi urmări mult mai bine mişcările pentru a le efectua corect.

 

  1. mersul pe role. Chiar dacă nu mai eşti un copil nu este nici o ruşine să mergi în parc pe role în weekend sau de câteva ori pe săptămână. Acesta acţionează asupra coapselor, abdomenului dar şi a muşchilor fesieri.

RASPUNDE

Te rog adauga comentariul tau
Introdu numele tau aici