6 sfaturi pentru a te feri de boli

0
125

Indiferent de anotimp tuturor ne place să fim sănătoși și vrem să ținem departe răcelile, infecțiile sau bolile. De cele mai multe ori nu reușim deoarece nu avem destulă grijă de noi sau pur și simplu faptul că zi de zi luăm contact cu mulți oameni și diferite locuri ne expune și mai mult la riscul de a ne alege măcar cu o răceală.

Dacă îți dorești să nu mai auzi curând de bolile care te țin la pat, atunci va trebuie să îți aloci timp pentru anumite obiceiuri sănătoase care te pot ajuta să te păstrezi tot mai mult timp sănătoasă fie că este vară sau că este iarnă.

1. Consumă alimente care au vitamina C

Știm deja că această vitamină este foarte utilă pentru protejarea sistemului imunitar și îl ajută să lupte cu bolile. Așadar, nu ezita alimentele care conțin multă vitamina C sau poți lua din când în când și sub formă de suplimente.

2. Fă mișcare regulat

Sportul este indicat pentru un corp sănătos. Acesta pune sângele în mișcare și ajută la întărirea sistemului imunitar. Este de asemenea indicat să faci și puțină mișcare de dimineață chiar și doar câteva întinderi după ce te ridici din pat.

3. Consumă legume verzi

Broccoli, salata verde, fasolea verde, mazărea sau orice altă legumă verde sunt foarte bune pentru susținerea organismului deoarece conțin mulți nutrienți. Indiferent că este iarnă, caută să găsești astfel de legume pentru a le consuma chiar și ca salată alături de friptură, de exemplu.

4. Consumă multe fructe

Începând de la mere și de la banane până la fructe de pădure. Fructele au multe vitamine și sunt foarte bune pentru a întări sistemul imunitar.

5. Ia gustări sănătoase

Deși suntem tentați ca atunci când nu avem timp sau ne este prea foame să consumăm produse de patiserie, de exemplu, este foarte important ca gustările să fie și ele unele sănătoase. Alege să consumi fructe uscate, seminte sau batoane cu fibre.

6. Mănâncă mai multă mâncare gătită acasă

Deși este greu dacă nu avem timp, însă mâncarea gătită acasă de tine este cea mai sănătosă, sățioasă și are mai mulți nutrienți ce te pot ajuta să te păstrezi cât mai sănătoasă.

RASPUNDE

Te rog adauga comentariul tau
Introdu numele tau aici