Ce poţi mânca atunci când te simţi rău

0
145

În viaţa noastră pot apărea şi momente mai puţin plăcute, cum ar fi acelea atunci când ne simţim rău. Fie că ne îmbolnăvim sau pur şi simplu nu avem o zi bună, acest lucru ne afectează activităţile de zi cu zi. Acasă nu mai putem face faţă treburilor casnice, mai ales dacă suntem mame iar la serviciu nu ne mai putem concentra asupra sarcinilor zilnice, aşadar ne scade şi randamentul.

Ce se întâmplă atunci când ne este rău? Nu dorim decât să stăm întinse în pat, cât despre mâncare nici nu te gândeşti la aşa ceva, mai ales când îţi este şi greaţă. Deşi refuzi să mănânci este important să ştii că nu rişti decât să îţi faci şi mai mult rău. Este necesar să te hrăneşti corespunzător pentru ca organismul să aibă puterea să se refacă. Iată ce poţi mânca mult mai uşor atunci când îţi este rău, în funcţie de problemele avute.

Răceală şi gripă. Atunci când suntem răcite nasul se înfundă iar durerea în gât nu ne dă pace. Astfel pofta de mâncare nu este prea prezentă. Deşi simţi că nu poţi mânca deloc, acum este momentul când organismul are cea mai mare nevoie de nutrienţi. Aşadar încearcă să mănânci zeama de la supă sau citrice care pot întări sistemul imunitar.

Sarcină. Răul din sarcină este foarte întâlnit dar şi chinuitor. Deoarece greţurile sunt cele care aduc frecvent probleme, este necesar să se mănânce alimente uşoare, fructe, legume sau salate.

Vărsături sau diaree. În acest caz este necesară o alimentaţie cu alimente care relaxează tractul intestinal. Orezul, pâinea prăjită sau bananele sunt o opţiune bună.

Constipaţie. Alimentele ce conţin fibre sunt perfecte atunci când suferi de constipaţie. Încearcă tărâţe de ovăz şi fructe deshidratate.

După operaţie. După această procedură organismul este slăbit şi are nevoie de a se reface. Carnea, ouăle, legumele şi fructele sunt foarte importante pentru a aduce aportul de nutrienţi organismului.

În timpul menstruaţiei. Datorită schimbărilor hormonale pofta de mâncare poate scădea în timpul menstruaţiei. Nu te forţa să mănânci alimente pe care nu le doreşti deloc şi mănâncă legume, fructe sau lactate, ceva mai uşor ce îţi poate reda pofta de mâncare.

RASPUNDE

Te rog adauga comentariul tau
Introdu numele tau aici