Cum ṣtii că antrenamentul tău NU e bun pentru slăbire?

0
95

Ca să slăbeṣti trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi. Antrenamentul la sală te poate ajuta să arzi caloriile in plus ṣi te poate ajuta să te fereṣti de multe boli precum diabetul, boli de inimă, obezitate, osteoporoză. Orice tip de miṣcare este sănătos dar nu orice tip de miscare te ajută să pierzi kilogramele in plus. Iată 5 semne că  antrenamentul tău la sală nu e bun pentru slăbire:

  1. Nu vezi schimbările in corp.

Asta nu inseamnă că dacă nu slabeṣti după 2 săptămâni de antrenament trebuie să renunṭi; gândeṣte-te de cât timp a avut nevoie corpul tău să ajungă la forma actuală. Totuṣi, dacă te antrenezi deja de câteva luni, ai respectat  dieta ṣi rezultatele tot nu apar, atunci e timpul sa iei in considerare o schimbare. A slăbi este o provocare.

  1. Lucrezi la aceeaṣi intensitate…….deci nu slăbeṣti.

Dacă urmăreṣti un plan de antrenament de ceva vreme si muṣchii tăi nu mai dau semne de oboseală, este timpul să creṣti intensitatea exerciṭilor. Corpul tău se adaptează in permanenṭă, dacă faci acelaṣi lucru mereu nu va fi forṭat să facă o schimbare, drept urmare nu vei slăbi niciodată.

3.Nu variezi tipul de exerciṭii ṣi de aceea nu săbeṣti.

Pentru a pierde in greutate nu numai că trebuie să creṣti intensitatea antrenamentului dar trebuie să  variezi tipul de exerciṭii. Dacă faci aceleaṣi seturi de abdomene zilnic, probabil vei creea un dezechilibru in  corpul tău, să nu mai spun că te vei plictisi. Dacă iṭi place să alergi, incearcă să adaugi ṣi un antrenament cu greutaṭi. Nu trebuie să le faci pe toate de-o dată, insă incearcă sa iṭi forṭezi corpul să facă ceva ce nu este obiṣnuit.

4.Urmăreṣti cantitatea si nu calitatea. Asta iṭi influenteaza clar slăbirea.

Dacă mergi la sală de 6 ori pe săptămână, te antrenezi mai mult de 2 ore si totusi rezultatele intârzie să apară  inseamnă că antrenamentul tău nu e bun pentru slăbit. Trebuie să lucrezi cât mai mult intr-un timp cât mai scurt.

5.Eṣti epuizat după antrenament. Încă un semn că procesul de slăbire nu funcṭionează.

După antrenament trebuie să simṭi ca ṭi-ai depăṣit propriile limite dar nu trebuie să te simṭi secat de energie.  Dacă eṣti prea obosit, vei fi tentat să te arunci pe canapea ȋn faṭa televizorului cu o pungă mare de cartofi prajiṭi ṣi asta ṣtim cu toṭii că nu ajută la slăbit.

RASPUNDE

Te rog adauga comentariul tau
Introdu numele tau aici