Cum îţi poţi păstra sănătatea – 5 secrete

0
325

Se spune că sănătatea este cea mai de preţ avere a omului. De la bunici sau de la părinţi tot auzim că dacă suntem sănătosi le facem pe toate. Este foarte important să ne preţuim sănătatea mai ales într-o lume în care totul este pe fugă iar alimentaţia de exemplu are de suferit. Dincolo de alimentaţie mai există şi disconfortul psihic care şi acesta ne poate pune în pericol sănătatea.

Dincolo de a nu avea probleme la serviciu din cauza concediilor medicale sau de a nu participa la evenimente important datorită faptului că eşti bolnavă, cel mai important este să îţi păstrezi sănătatea pentru tine însuţi pentru a te bucura de viaţa şi a te simţi cât mai bine. Dacă te întrebi care este secretul unei vieţi cât mai sănătoase noi ne-am gândit să îţi oferim mai multe.

1. Odihneşte-te cât trebuie

Pentru un corp şi o minte sănătoasă este necesar un somn de 8 ore pe noapte. Totodată cheia unui sistem imunitar puternic este tocmai somnul de bună calitate. Aşadar oricâtă treabă ai avea nu neglija somnul.

2. Învaţă să eviţi situaţiile stresante

Stresul slăbeşte sistemul imunitar dar poate aduce şi diferite probleme pentru organism. Trebuie să înveţi să nu laşi stresul să te acapareze iar pentru acest lucru va trebuie să practici meditaţie, dans, să te motivezi singură sau orice altă activitate care îţi face plăcere şi te destresează. Autocontrolul este cheia spre sănătate.

3. Păstrează mereu curăţenia în jurul tău dar şi cu tine

Nu este sănătos să lucrăm sau să locuim într-un mediu murdar şi cu atât mai puţin să nu avem grijă de igiena personală. Dacă pui mâna pe uşile liftului de exemplu, nu uita să te speli pe mâini când ajungi la muncă sau acasă. Îţi poţi face un obicei din asta şi cu şerveţele sau gel antibacterian atunci când nu ai apă şi săpun la îndemână.

4. Nu evita să faci sport

Pe lângă o alimentaţie echilibrată, sportul este foarte important pentru susţinerea sănătăţii organismului, din toate punctele de vedere. Dacă nu ai timp sau nu îţi permiţi să mergi mereu la sală poţi învăţa să faci exerciţii şi acasă sau să alergi prin parc.

5. Ia suplimente cu vitamina C

Ştim deja că vitamina C este mai mult decât benefică pentru susţinerea sistemului imunitar. În perioadele cu gripe şi cu răceli ia vitamina C în fiecare zi pentru a te proteja de infecţii şi virusuri.

RASPUNDE

Te rog adauga comentariul tau
Introdu numele tau aici