De ce nu este bine să treci peste micul dejun

0
30

Se spune că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Ei bine, acest lucru este adevărat, iar în acest articol veți afla de ce nu este bine să sărim peste micul dejun.

Vorbind în general despre mesele principale dintr-o zi, nu este bine să trecem peste nici una din ele, dar mai ales peste micul dejun. Din prima masă a zilei vei obține energia de care corpul tău are nevoie după o noapte de somn. Mâncarea acționează asemeni unui combustil și pentru a ne începe ziua într-un mod plăcut și energici avem nevoie de acest mic dejun.

Și nu doar pentru enegie este necesar să luăm micul dejun. În continuare, v-am pregătit câteva motive pentru care nu este bine să sărim peste micul dejun. Iată care sunt acestea:

  • Ești predispusă la îngrășare

Dacă nu mânânci dimineața, vei simți nevoia să mănânci pe tot parcursul zilei și asta pentru că nu vei avea suficientă energie. Lipsa de energie te face să consumi zahăr, pe care în mod normal nu ai vrea să îl mănânci. Alimentele consumate la micul dejun vor fi digerate și transformate în energie pe parcusul zilei, fără a se depune pe corp. În schimb, dacă sari peste micul dejun și mănânci abia după masă spre seară atunci când funcțiile corpului sunt încetinite, la fel și digestia, substanțele vor rămâne în corp și se vor depune. În plus, dacă nu ai 3 mese principale într-o zi, automat vei simți nevoia să mănânci mai mult spre seară, când exact opusul ar trebui să se întâmple.

Contains 33.3 grams of protein and only takes four ingredients to make. Get the recipe here, via Well Plated.

  • Crește riscul de apariție a cancerului

Au fost realizate numeroase studii conform cărora mai mulți oameni care nu aveau obiceiul să mănânce dimineața erau bănuiți de cancer. Micul dejun este considerat cea mai sănătoasă masă a zilei, întrucând acum se consumă lapte, fructe și cereale. În schimb, în restul timpului tindem să consumăm alimente procesate care conțin tot felul de substanțe cancerigene, dar și foarte mult zahăr.

  • Crește riscul de apariție a diabetului

Așa cum am spus mai sus, pe parcursul zilei simțim nevoia să mâncăm mai mult dacă am sărit peste micul dejun, mai ales alimente care au în compoziția lor mult zahăr. Și știm cu toții că de aici ajungem direct la diabetul de tip 2.

Așadar, stabilește-ți o rutină în fiecare dimineața și încearcă să consumi alimente cât mai sănătoase și mai nutritive pentru ca organismul tău să nu îți ceară zahăr și alte substanțe nocive găsite în alimentele procesate.

SMOKED SALMON BREAKFAST BOWL WITH A 6-MINUTE EGG — A Thought For Food

RASPUNDE

Te rog adauga comentariul tau
Introdu numele tau aici