Industria fashion are de-a face cu problema produselor fake încă din secolul XX, mai exact, din 1947, de când celebrul designer Christian Dior a lansat prima colecție vestimentară. Nici până astăzi nu s-a găsit o soluție satisfăcătoare pentru a putea fi controlat legat acest proces tot mai popular în toată lumea. De aceea, tot mai multe haine și accesorii originale sunt copiate și puse la vânzare online sau în magazine, chiar și în mari centre comerciale.

În anii `90, s-a iscat un scandal de proporții, odată cu replicarea creațiilor semnate de Gucci și Louis Vuitton. Acest procedeu a fost simplificat datorită modei care promova logo-urile firmei pe produse.

Se poate obține licență pentru replicare legală, însă micii producători nu au niciun interes în a face asemenea demersuri, dacă cadrul legal nu îi sancționează în niciun fel.

Dacă dorești să achiziționezi haine originale, atât pentru tine, cât și pentru copilul tău, indicat ar fi să cumperi direct din magazinul oficial al brandului dorit. Hainele și accesoriile originale vin cu niște etichete speciale sau cu certificate de autenticitate, care nu pot fi copiate.

Materialele, cusăturile, finisajele, croiul sunt alt criteriu care face diferența dintre un produs autentic și unul fake. Acestea trebuie să fie fără cusur, impecabile, de calitate superioară.

Prețurile. Dacă vezi un preț mic, cu siguranță nu este ceea ce cauți. Un produs original nu poate fi redus cu mai mult de 50% din costul inițial de pe etichetă, prin urmare verifică sursa cu atenție.

Magazinele online pot fi deschise, astăzi, de oricine, în orice moment. E nevoie de doar câțiva euro / dolari și domeniul e vândut ! Echipa ticataca a făcut un mic experiment zilele acestea și a observat ca site-urile brandurilor sunt cea mai sigură variantă în găsirea unor articole calitative, autentice. Exemple sunt nenumărate.

Nu te lăsa păcălit de logo-urile la vedere de pe haine. Replicile arată de prost gust și pot fi recunoscute de departe ca fake-uri. Nu contează numele brandului, ci calitatea produsului, întotdeauna.

Un produs bun merită investiția, de aceea este recomandat să fii atent la aspect, finisaje, etichetă și magazin (online sau fizic) pentru a obține ceea ce-ți dorești. Așa cum spunea Coco Chanel într-un citat celebru: „Menține-ți pantofii cu toc, capul și standardele sus!”.

RASPUNDE

Te rog adauga comentariul tau
Introdu numele tau aici