Mănânci sănătos, slăbești sănătos!

0
183

Din ce în ce mai multă lume își dorește să slăbească, iar asta nu constiutie un lucru rău, având în vedere că persoanele cu multe kilograme în plus sunt mult mai predispuse la boli de inimă.

Pentru unii dintre noi, mai ales dintre aceia care nu trebuie să slăbească mai mult de 5 kilograme, pierderea în greutate poate fi un proces simplu și rapid. Din nefericire, există și oameni care au nevoie să slăbească 10 kilograme sau mai mult. Pentru aceștia, slăbirea devine o adevărată provocare sau este privită ca pe ceva imposibil de realizat.

În ambele cazuri, oamenii trebuie să știe că secretul pierderii în greutate este să mănânce mai puține calorii și să ardă mai multe. Asta înseamnă că porțiile de mâncare trebuie să devină mai mici, dar cantitatea de mâncare să fie suficientă pentru a potoli foamea.

Alimentele sănătoase și cu mai puține calorii sunt destul de variate, dar cele mai populare și mai preferate alimente sunt pline de calorii. Printre aceste alimente se numără pâinea, produsele de patiserie, pastele, cartofii prăjiți, pizza, sucurile carbogazoase, dulciurile, snacks-urile etc.

Dar dacă ești un om ambițios care își dorește cu adevărat să aibă un stil de viață sănătos și să slăbească, află că mult mai numeroase sunt alimentele sănătoase care au puține calorii și care îți vin în ajutor atunci când vrei să slăbești.

Dacă vrei să obții corpul visat vara aceasta, ține cont de sfaturile noastre și mănâncă sănătos!

1. Ouă

Un ou de găină conține doar 70 de calorii și este bogat în proteine, minerale, vitamine, carbohidrați și grăsimi sănătoase. Cu siguranță că una dintre cele mai bune variante pentru micul dejun este oul fiert, având în vedere că oferă atât de multe substanțe nutritive și îți potolește și pofta de mâncare. Mai adaugi câteva legume sau fructe, o bucățică de brânză și un ceai verde, iar micul dejun sănătos este gata.

2. Fulgi de ovăz

Pentru că am început cu micul dejun, putem să continuăm tot cu un astfel de exemplu. Fulgii de ovăz conțin proteine, fibre, vitamine, magneziu, fier, cupru, seleniu, calciu, mangan, zinc. Sunt o variantă la fel de bună pentru micul dejun pentru că îți oferă multă energie și ajută și digestia.

Imagine similară

3. Iaurt

Acesta este bogat în calciu și este indicat în curele de slăbire deoarece accelerează tranzitul intestinal.

Imagini pentru iaurt

4. Mere

Aceste fructe sunt probabil cele mai accesibile de pe piață și se află la îndemâna oricui. Sunt foarte potrivite și ele în programele de slăbire deoarece accelerează tranzitul intestinal și îndepărtează pofta de dulce. De asemenea, 2 mere consumate într-o zi îți asigură necesarul de fibre.

Imagini pentru mere

5. Pește

Cu siguranță ați auzit deja cum majoritatea dietelor de slăbire încurajează consumul de pește. Și pe bună dreptate! Peștele pe grătar sau preparat la cuptor este bogat în proteine și grăsimi sănătoase. Nu îngreunează digestia și alungă foamea pentru o perioadă mare de timp.

Baked honey cilantro lime salmon in foil is cooked to tender, flaky perfection in just 30 minutes with a flavorful garlic and honey lime glaze.   If you haven’t cooked fish before, this is the perfect

RASPUNDE

Te rog adauga comentariul tau
Introdu numele tau aici